אורחים מחו"ל

הפעילות השוטפת וניסיון החיים הובילו אותי להציע קונספט אירוח לחברות המשלב "הנאה ועסקים"– מינוף שכיות החמדה בארץ להפיכת קשר עסקי עם אורח שהגיע לפגישה עסקית לקשר חברי עם זיקה חזקה למארח ולארץ.

מה?

חברות בין לאומיות הפועלות בארץ ומהארץ מארחות מידי שנה קולגות, מנהלים ומשקיעים מחו"ל.
ברוב המקרים הביקור ממוקד מטרה, מתקיים בסביבה מוכרת ובדרך כלל פורמלית. "שבירת הקרח" המקובלת היא ארוחת ערב או/ו בירה בפאב.
מניסיוננו רב השנים ומכוון שאנו עוסקים בבני אדם, מצאנו חשיבות רבה במתן תשומת לב מיוחדת לאורח, באמצעות הוספת ליווי סיורי הכולל תוכן מרתק ברחבי ארץ הקודש, המותאם לדתו, מוצאו ונושאי העניין של האורח.

איך?

טרם הביקור נערוך מפגש הכנה במהלכו נלמד להכיר את האורח, חשיבות הביקור למארח, מה היעדים של המארח ובהתאם נבנה "חליפה" שתאפשר להגביר את הזיקה, תייצר פתיחות שתאפר קשר בלתי אמצעי ותגביר את המחויבות של האורח תוך כדי יצירת "חוויות משותפות" שהן בעלות חשיבות רבה בפיתוח כל קשר.

  • כל מבקר בארץ שייך לדת כלשהיא (גם הנוצרים מחולקים לזרמים שונים וכל זרם מתעניין בדבר אחר ומתאים לו לבקר באתר אחר).
  • בעת הביקור בארץ גם המבקר החילוני נזכר בבית סבא וסבתא וזה מעורר אצלו פרץ של נוסטלגיה,
  • סיורי אקטואליה, בירושלים שנמצאת יום יום במוקד העניין העולמי, ברמת הגולן, יפו, נצרת, חיפה… מקומות שיש רק אצלנו, ים המלח, מצדה או המכתשים, סיורי פולקלור, אירוח מקומי, חווית אוכל וצורת מגורים.

הניסיון מאפשר לנו להתאים לכל מטייל את המקומות המתאימים בהתאם לאופי/ זרם דתי/ עניין אישי, ולסייע לכם בארגון למנף את הביקור בארץ להעברת מסרים, יצירת מחויבות, ופיתוח הקשר האישי שלכם עם האנשים הבאים לביקור, זה יכול להיות ביקור ראשון בארץ, או ביקור עשירי, יכול להיות שעה – שלוש שעות או שלושה ימים, האפקט כאשר הוא מנוהל נכון מדהים! – מניסיון!, יש לנו ניסיון עם אורחים שחוזרים ליותר מפעם אחת ובכל פעם הם מבקשים מהמארחים טעימה נוספת, ואנו נענים ומוסיפים להם סיורים למתקדמים.

מי?

שמי רמי סגמן, בעלים ומנהל של חברה לייעוץ פנסיוני, עובד ופעיל מול מגוון חברות בינלאומיות כבר למעלה מעשרים שנה, במשך תקופה זו למדתי להכיר את המורכבות המיוחדת הטמונה בתחזוקת הקשר עם המנהלים והקולגות המגיעים מחו"ל לצורך קשר שוטף, ביקורת, השקעה, פרויקטים ספציפיים או סתם לבקר ולראות מה קורה בסניף המקומי.

במשך שנים עסקתי במצבי חיים של "אחד על אחד" שאפשרו לי לרכוש ניסיון רב בהליך המורכב של בניית יחסים יעילים בזמן קצר, הבנת רצונותיו ומאפייניו האישיים של האורח והתאמת מענה הולם מבלי לשכוח את החשיבות האמיתית שהיא בניית הקשר בין המארח לאורח ומתן במה למארחים.

עקב עניין אישי שלי הוספתי מקצוע נוסף לחיי, מורה דרך, אני עושה את זה באהבה עניין והנאה רבה בנוסף לניהול חברה לייעוץ הפנסיוני.

ההיכרות עם הארץ, עם עולם העסקים, הניסיון העסקי עם המבקרים מחו"ל בשילוב ניסיון החיים מאפשר לי לסייע לארגונים לבנות חוויה מתאימה ולשלב את אנשי הארגון בארץ בטיול באופן טבעי שממנף את הביקור לחיזוק ושיפור הקשרים עם המבקרים בארץ.